Som en ny människa...

Idag mår jag bara helt underbart!!!!

För ett dygn sedan var jag så trött att jag bara ville kräkas...alla säger att man ska sova när bebisen sover, men alltså jag har sjukt svårt att sova på dagarna...kvällen fine, men på förmiddagarna o mitt på dan...det bara GÅR INTE!
Och när lilla hjärtat...tillika nya chefen i familjen bestämmer att tiden han vill vara vaken på är mellan 1 på natten och 6 på morgonen så förstår ni...ja jag får väl en 2-3 timmars sömn mellan hans mål mat klockan 6 och 9 typ...

Men ikväll gjorde min älskade sambo mig en underbart härlig tjänst...han tog lillen så jag kunde slumra till...när jag vaknade 2,5 timme senare har jag en lapp bredvid mig som sa att mina grabbar var ute o åkte bil...
Han hade tillochmed tagit med sig mjölk och matat prinsen...

Så ja...det var längesen jag kände mig så utvilad...2,5 timme? Vad hände? =)

Att jag sen när jag vaknade saknade dem så man kunde avlida är ju en annan sak...då var det så himla tyst hemma o jag blev rastlös...haha...aldrig är man nöjd...=)

Men nu har älsklingen fått privilegiet att sova hela natten för nu tar jag nattskiftet om det skulle bli något...Lias sover som en stock ännu...och imorrn hoppas jag att vädergudarna inte pissar, så vi kan ta dagstrippen till Luleå som vi planerat...=)

Nu ska jag bara lägga mig ner mellan mina 2 prinsar och bara mysa...längtar nästan till lillprinsen vaknar så mamma får kramas o mysa lite, eftersom han varit borta ikväll...

Idag bara älskar man sitt liv...vilket jag iofs gör varje dag...men idag älskar jag det i ett piggare tillstånd...som en helt ny människa...=)

   
                                            Min älskade lilla prins...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0