Uppe innan tuppen...

Ja men det ärju helt otroligt, när jag för en gångs skull har chans att sova ut, somnade i lagom tid och hade hoppats på en god natts sömn vaknar man strax innan 5 helt klarvaken...skit också!
Jag hoppas ju bara att dagen ska flyta på som vanligt ändå...

Nåja anledningen till att jag vaknade eller det sista jag minns, är att jag faktiskt drömde...jag drömde att jag var tillbaka i min gamla lägenhet i Nybro och att jag hade en enorm husspindel i min hall som jag försökte dränka med duschen.
              
Nu läste jag ju (med tanke på att jag inte har så mycket annat för mig såhär på morgonen) om lite vad drömmen kunde betyda och det verkade ju vara tur, nåt man skulle övervinna o ta tag i...
Ja jag vet inte...nog för att jag har en del o ta tag i nu de närmaste veckorna...vem vet...vem bryr sig egentligen...jag är mest bara störd på att jag hade chansen o sova 3 timmar till, men är klarvaken!!

Fattas bara att det snöar ute nu, därför tänker jag rent demonstrativt inte kolla ut förrän efter 8, okej att det kan få förstöra min dag...men det ska inte få förstöra de extratimmarna jag fick av dagen...som jag tänker tillbringa i sängen!
(Själv dock, då min sambo...skräll!...somnat framför TVn igen) =)

Vi köpte bil igår...Peter var i Kiruna o kom hem med en superfin kombi, som dessutom var kanon o köra...ääääntligen hoppas man på att slippa skruttan som fått mig att surna till mer än en morgon denna våren...=)
           
                                       Inte våran, men en likadan...=)

Rent fysiskt mår jag ganska bra...men det var väl nu jag skulle skrivit peppar, peppar innan för jag kände av halsen lite i morse, även om den tanken inte var min prio just då.
Pyret sparkar! Och han/hon/den sparkar hårt numera!!

För övrigt ser jag mest fram emot vår lilla Greklandstripp som kommer närmare, även om jag önskar det hade gått fortare...2½ vecka...det går framåt iaf...=)
Nu ska jag bara se till att hitta en bikini och ett par shorts innan vi drar...sen är det klart!

Nähä...lite tid har jag slagit ihjäl, nu blir det lite NCIS innan det är dags att dra upp persiennerna så man får se dagens väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0