En helt otrolig känsla...

Fredagen den 13:e idag...men tillvaron känns allt annat än oturlig...solen skiner och lilla Pyret sparkar lika mysigt som alltid...

Jag kan ibland inte smälta hur förväntasfull jag över den här lilla knodden man har i magen, om det blir en tjej eller kille spelar ingen roll...jag vill bara se och hålla den lilla o se att den mår bra...

Jag hade aldrig kunnat föreställa mig känslan av att vänta en ny liten människa...det känns som att allt annat här i världen inte längre spelar någon roll...=)
Det känns verkligen som att det är det bästa som hänt mig, man går o har en sådär härlig känsla i magen o när man känner hur något levande rör sig där inne så blir man alldeles varm och glad.

Jag vet att jag har sagt att det inte kommer bli någon pluttignuttig graviditetsblogg och det kommer det inte att bli, jag ville bara beskriva känslan jag har i kroppen...det känns som att ingen annan i hela världen har upplevt detta, även om alla ni som har varit i mina skor kände likadant...visst känns det som en unik känsla som man är den enda i hela universum att uppleva?

                

Vi har redan börjat fantisera på vad det blir och vad lilla Pyret ska ha för namn, vare sig det blir så verkar vi luta åt ganska samma håll jag å Peter om vad vi vill att den ska heta...

Jag har ju faktiskt tjuvstartat lite när det gällde att köpa kläder, som jag sa att jag inte skulle...men inte mycket är som jag trodde längre...=)

               

Massa Tiggerkläder eftersom han är min favvoseriefigur...den lilla damp-tigern...vissa saker kan man ju bara inte låta bli...=P

Nu ska jag fortsätta min lediga dag med att skjuta lite på nyttosakerna jag skulle behöva göra och sagt att jag ska göra, såsom städa o packa...jag börjar lite lugnt med att kolla lite Vampire Diaries och Sons of Anarchy...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0