Efter en helt underbar resa...

...i lördags kom vi hem från en helt underbar och välbehövlig vecka på Kreta...sol, värme o en himla massa god mat...plus att jag och älsklingen fick ägna lite kvalitetstid åt varann med...=)

Magen och ja framför allt lilla Pyret verkar ha trivts som fisken i vattnet, förutom flygresan hem då...som den verkligen inte gillade...och inte jag heller då kramperna och illamåendet efter alla sparkar gjorde att jag kände mig halvvägs till döden där ett tag...=)

Orkar faktiskt inte skriva så mycket om resan utan väljer att uppdatera er med bilder istället...=)


Jag och Hjärtat

 
Massa god mat blev det, som massa kött o så lyx med hummer...=)

Magen fick sig lite sol och bad med:






Vårt mysiga hotell:




Jag och Peter firade ju med drinkar och shots, personalen var så himla gulliga att de gjorde alkoholfritt till mig för de tyckte jag skulle lyxa till det med...=)




Jag med 2 shot: "One for you and one for the baby"


Bästa finaste...=D


Jag shoppade ju några klänningar med, här är en...


Älsklingen hade ju styrt upp med myskväll, ljus i hela lägenheten och ett varmt bad o blommor...han är ju bara för underbar min karl!!! =)

Ja hela veckan har varit för underbar, man var ju inte direkt sugen på att dar hem till regniga Norrland igen...nåja nu är man hemma o livet fortsätter som vanligt...
Vecka 28 och snart har man gjort 3/4 delar...känns som om man tycker tiden kude gå fortare nu...men om några veckor blir det ledigt, längesen man var ledig 2 månader över sommaren...sen fortsätter det ju med ledighet...fast ledigt och ledigt...det vet man ju inte...då ska man ju jobba som mamma några månader. =)

Vecka 28

De flesta bilderna från resan finns på våra Facebooks men ville bara uppdatera lite på bloggen så den inte glöms bort...

Nåt jag vill tipsa om, starkt tipsa om är Mojitosorbet som var heeeelt outstanding!!
(Får man inte dricka sin favvodrink så får man väl ta en glass som smakar likadant)


                                                                                                                                            Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0