10 år och saknaden är fortfarande stor...

Idag är det exakt 10 år sedan den värsta dagen hittills i mitt liv, när älskade morfar gick bort.
Min bästa vän och den mest värdefulla person jag hade i mitt liv försvann...

Nu 10 år senare känns sorgen lite mindre, men saknaden är fortfarande lika stor...helst av allt hade jag velat att morfar skulle se vårt lilla Pyre som kommer i höst...nu blev det inte så men jag vet att han är med mig varje dag istället för bara ibland...


Älskade morfar


Jag och morfar i rengärdan runt 25 år sen...


Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

jag saknar han också, så otroligt mycket. Men det är som du säger, att nu är han med oss varje dag <3

2011-05-11 @ 17:15:28
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0