Varför är jag inte förvånad?

Veckorna brukar rusa förbi, nu känner jag att denna veckan har gått sakta...kanske mest för att jag har ont som tusan i ryggen o vad jag än gjort så har det känts som om jag är över pensionsåldern...
Nu har jag iallafall varit hos sjukgymnasten som talade om för mig att det var tidig foglossning...jaha...varför är jag inte direkt förvånad?
Att värken delvis kom från att jag var svankryggad, kan jag ta, men att värken skulle komma mestadels för att jag var överrörlig var nåt nytt...jaha ja...där ser man...=)

Jag fick ett bälta jag ska ha på mig så ofta jag kan.
Bältet hjälper liiiite, men jag hoppas att vilan under helgen ska göra det hela lite bättre iaf.

V 17 nu, och det börjar närma sig ultraljud...

               
                                                            VECKA 17

Nu är man ledig o hade tänkt ha en lugn o skön myskväll...men det får bli själv, för tydligen hade min just nu sovande sambo andra planer...=)

Får bli jag, soffan o lite Big brother...ikväll igen...=)
De frusna hallonen får också vara med på ett hörn...=P

Imorrn är det marknad här o jag tänkte ta o strosa runt lite med Sara innan mamsen kommer på besök, sen hoppas jag att pappa kommer på besök också, ja det där med styvpappa o riktig pappa är en lång historia så den drar jag inte här men min styvpappa...som iofs ÄR min pappa oavsett har planerat att besöka Gällivare i helgen, så jag hoppas det blir av...=)

Nä hä nu blir det jag o TVn...

Kommentarer
Postat av: Maria

ja visst är dom fina?! :D hihih, jaa dom är låga i midjan. och jag köpte dom på HM för 199 kronor tror jag det var :) pussssssss <3

2011-03-20 @ 09:39:29
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0