En ny vändning...

Ja, anledningen till att mitt "nya bloggande" inte tagit full fart ännu är ju för att jag har varit på Nybro-besök.
Men jag ska fortfarande börja blogga mer och nu som alla vet tar mitt liv en ny vändning, de flesta vet...och de som inte vet får ju ändå reda på det ryktesvägen snart men ja...jag o Peter ska (om allt går som det ska) bli föräldrar i augusti...=)

Nu ska det tilläggas att detta inte kommer att bli någon gravid-blogg, utan ska vara tänkt att fortfarande skildra mina tankar och funderingar, glada som bittra...även om det självklart kommer att speglas av att jag är gravid med...

De som känner mig vet att jag hellre skriver bittra tankar och ironiskt...så nej, det här kommer inte bli någon bebis-blogg med massa babyrosa hjärtan o glada gubbar hela tiden, även om jag självklart kommer att uppdatera nära o kära med bilder om vårt nya liv...=)
Jag är världens lyckligaste och längtar så efter bebisen, men vill skriva en blogg som jag själv hade velat läsa...en ärlig och rättfram blogg!

Jag är lite emot det här att bebisar tar över folks bloggar och facebookar, det är ju MITT liv och MIN facebook...inte vår bebis...den är ju bara en del av mig och oss...

Nu när jag fått det sagt vill jag bara tacka alla underbara människor för de här dagarna; mat, fika, sovplats, festligheter, lån av bil och massa skratt jag fått...
Ni är bara guld värda!!!!

Tack...

...till Hanna, min underbara tjeja, som tyvärr varit sjuk under hela min vistelse men ändå gjort alla kraftförsök att underhålla mig o göra min vistelse här bra...du är bara bäst och det finns inga dagar jag inte saknar att ha dig närmare!!

...till min bästis Jonis för en härlig och trevlig tillställning i fredags, samt pratstunden idag och grejerna, du är bara den bästa helt enkelt...och dina föräldrar är bara de underbaraste...saknar ju min lilla extrafamilj då o då...=) Jag önskar dig det bästa och håller alla tummar jag kan...det finns ingen som är mer värd det bästa än just du!

...till Anna & Jenny för en underbar fredag och lördag, saknat vår reunion och kryddan på moset ett riktigt pyjamasparty med massa tjejsnack och trängsel i samma säng tillsammans med lill-vovven (ironin är att Annas lilla bebis är stor som en kalv och naturligtvis skulle sova mellan mig o Jenny i sängen, medan anna fick...eller tog halva sängen själv) ;) Ni är ju bara för bäst!

...till...ja jag skulle kunna hålla på här i evigheter och det skulle bli lång och uttröttande läsning så tack till Daniel, Lina, Emme, Lisa, Emmie, Älgen, Jeanette och alla andra som gjorde min vistelse här till härlig med många skratt!!!

Jag trodde att det skulle kännas lite mer som att komma hem, när jag kom hit, men jag insåg att mitt hem är nån annanstans och hur trevligt jag än har haft så med facitg i hand kunde jag inte gjort mer rätt än att flytta till Gällivare och min älskade Peter.

Hur bra det än är här nere så är mitt hem ändå i Gällivare och nu ser jag ändå fram emot att komma hem till älsklingen, där jag hör hemma.=)

Borta bra men hemma bäst...

(Bilder kommer när jag lagt in dem på hemmaplan)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ett grattis är ju minsann på sin plats.

Ska bli spännande att följa ditt (mindre sporadiska) bloggande ;)

2011-03-06 @ 22:32:56
URL: http://fancyfacts.wordpress.com
Postat av: Hanna

Tack själv gumman för att du tog så väl hand om mig. Saknar dig redan massor!! Puss

2011-03-09 @ 23:37:49
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Sofie, ja det känns bra nu, dock inte när jag är illamående...=)

Hanna: Ja jag saknar dig med massor redan, nästa gång får du se till att inte bli sjuk bara så vi hinner med allt vi planerat...=P

Pussar

2011-03-11 @ 22:49:46
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0