För ett år sen började Sagan...

Idag är det exakt ett år sedan det bästa som hänt mig hände.
Jag fick verkligen äta upp mina kommentarer om att "det där med kärlek vi första ögonkastet" bara fanns på film.

Idag, ett år senare är jag fortfarande lyckligare än någonsin och livet blir bara bättre och bättre.

Idag vill jag även passa på o säga grattis på bröllopsdagen till Sara & Henka, bomullsbröllop nu och jag har förväntningar på att få uppleva både deras silver och guldbröllop...=)

Precis efter vigseln så fick vi allihopa skriva en hälsning i en bok till brudparet och jag hade skrivit någonting i stil med att jag var glad för deras skull och att de nu i fortsättningen fick ta vägen genom garderoben hela familjen eftersom jag bodde så långt bort.
(När jag o Sara var små o jag flyttade ner till Nybro så sa vi jämt att vi kunde ha en hemlig gång i garderoben så vi kunde komma till varandra trots avståndet, kanske lite väl Narnia-inspirerat men iallafall)
Nåja hur eller hur så tog mitt liv en helt annan vändning den kvällen och nu behövs inte garderoben längre...=)

Tack till Sara & Henrik för att de gjorde en så himla bra bordsplacering den kvällen och Tack till Peter för att han gjort mitt liv till det bästa!
Du är det bästa som hänt mig älskling och jag är så himla glad att livet tog den vändningen det gjorde och nu ser vi fram emot framtida dagar som kommer vara precis lika bra och bättre.

Snart halvtid till vårat gemensamma underverk ser världen och vem hade kunnat ana det vid denna tiden förra året?

  
                                                                  V 18

Du är mitt allt Hjärtat!!

"It still feels like our first night together
 Feels like the first kiss and
 It's gettin' better baby
 No one can better this..."

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh! Jag är ju sjukt dåligt uppdaterad, men så himla glad för din (eran) skull :) vilken saga! :) ha det superbra!!

2011-03-27 @ 13:55:53
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Linnea, ja det känns super.

Hoppas du har det lika bra.

Kramar

2011-03-28 @ 08:30:56
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0