Vart tog dansen vägen?

Vaknade relativt tidigt idag igen...trots att jag inte ska jobba...min kropp verkar ha ställt in sig efter den klockan.
Kollat lite B-serier på morgonen och i reklampausen kom jag underfund med vad jag verkligen saknar just nu: Dansa!
Det var en reklam om en ny skiva, såndär blandmusik-skiva o jag insåg att jag typ inte hört en enda "ny" låt...jag är som inne i en liten bubbla när det gäller utelivet nu.

Saknar inte alkoholen ett dugg, inte ens vart sugen på ett glas rött till maten, även om jag har en del flaskor som ligger så snällt i vinstället o väntar på mig.
Däremot saknar jag musiken och dansandet, minns inte ens när jag dansade sist, förutom buggturen jag fick på nyår...det var minsann en riktig tur, helt underbart kul o dansa med nån som verkligen kan...o Peters kusin Andreas kan verkligen dansa!

Nu är det inte så säkert att jag skulle kunna dansa eftersom det känns som om nån står o hoppar på min rygg mest alla dar i veckan, men jag saknar det iaf...=)

På tal om dans har jag en gammal bild jag vill sätta in på Jonis o mig för en massa år sen, ännu en sak jag saknar...Jonis, min bästis! =)

  

Men utöver det är det inte så mycket man saknar, jag trivs bra med mitt nya liv och har väl kanske blivit en stillsammare person som gillar att ta det lugnt.

Nu när mitt "tjocka liv" har börjat så är det enda jag saknar MITT LIV...min ork är som bortblåst o jag har knappt ork att ens ringa nån.
Jag vill orka vara samma person som tidigare, om möjligt ännu gladare och piggare, därför är det jobbigt just nu eftersom jag bara inte pallar med någonting.
Så jag ber om ursäkt...fullt så tråkig har jag inte blivit mina vänner, jag har bara under Peters jobbveckor väldigt svårt att slita mig från all extra vila, sömn o ryggläge jag kan få...men jag ska försöka bättra mig!

Nu är det dags att det vänder och jag hoppas läkaren kan hjälpa mig med det imorgon för nu vill jag bara vara mitt gamla jag som kan glädjas åt att bli tjockare o tjockare...utan att ha ont och ångest varje dag...=)

Dags för TENS-behandling...så nu tackar jag för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0