Söndag, veckorna går fort...

Igår var det middag för mamma, morbror o hans sambo...det var en menad 3-rätters men vi orkade bara inte med efterrätten efter kantarellsoppa med ostflarn och bakad potatishalva med fläskfileroulad.

Sen fick det bli lite melodifestivalmys på det...
Det var faktiskt första gången jag egentligen inte brydde mig om vem som vann...många låtar var helt okej, bara inte Danny...jag blev less på hans låt efter första två raderna som inte var direkt svåra att lära sig...

Jag njöt dock av att läsa Alex Schulmans blogg och direkt rapportering; http://blogg.aftonbladet.se/schulman
Jag gillar bittra Alex Schulman! =)

Nu får det när jag har en ledig dag, äntligen!, bli en tur ut till mormor, äta mammas mat och bara softa...Peters natthelger är för jävla tråkiga, mycket egentid och nu börjar jag som bli lite less på det.
Nästa vecka blir det äntligen några lediga dagar TILLSAMMANS!
Då är det marknad med...mysigt...

Nu ska jag inte ägna mer tid av min lediga dag till att bara sitta o försöka tvinga fram nåt bra att skriva...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0