På väg neråt...

Jaha, nu nu sitter man snart i Södra Sverige…eller ja vi har inte passerat Gävle riktigt ännu men snart så…problemet är bara att nånstans i mitt fantasirika sinne hade jag hoppats, och önskat…att Södra Sverige skulle vara helt snöfritt och varmt…men jag verkar gå bet på det där.

Nåja…som sagt…vi är inte riktigt i Södra Sverige ännu och hoppet ska vara det sista som överger en, men jag vet inte…det är mycket som ska hända på den halvtimmen som är kvar tror jag…=)

På tal om det vet jag ju inte riktigt om det är en halvtimme, för när man söker på SJs hemsida så har de problem med att visa ETT endaste tåg…oddsen på att det skulle vara det jag satt på hade ju inte kunnat vara mindre…=P
Jag brukar ju ha den flyten nämligen…
Ja tro det eller ej om SJ, men det sägs att det bara är problem att VISA ett tåg, sen hur många som faktiskt visas som det är försening på är ju en annan sak…

Jag ska försöka ta mig i kragen nu när det gäller mitt bloggande…när man reser borde vara en bra tid att börja för man har inte så mycket att göra annars.

Natten på tåget har varit okej, jag önskade plats underst i kupén, naturligtvis fick jag sova överst, vad annars? Men det har ändå gått bra, för en gångs skull vaknade jag i alla fall inte förkyld (peppar, peppar)

Nähä inom kort BORDE vi vara i Gävle och jag får nog hålla tummarna extra hårt om jag ska få igenom den fantasifulla synen om södra Sverige…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0