Landat igen...

Såja, efter ett par hektiska dagar så har man hunnit landa hemma o det känns redan som jag jobbat flera dagar i sträck...man vande sig nog vid att vara ledig lite fort...=)

Det jag glömde nämna om semestern var att det iallafall var snöfritt, inte 20 plusgrader men iallafall snöfritt o några plus...jag fick iaf gå i gympapjucksen...=)

  

Idag har Sara & Henka vart här med vår lilla gullunge Milo, haha...ungen är så sjukt smart för att vara bara 2 år...vi skulle behöva låna honom ett par dar...idag har han diskat o dammsugit här...undrar hur länge han tycker det är kul?

             

Roligaste var när vi värmde bullar i micron o han sa när vi tog ut dem: "Milo bakat!"

Ibland undrar man hur det kan komma så fyndiga kommentarer ur så unga munnar...=)

Imorrn blir det melodifestivalmys med mamma eftersom älsklingen jobbar, får laga lite gott käk o bara slappa...kanske bjuda svärmor med...=)

Eftersom jag på heder o samvete lovat Anna att sätta ut bilder på magen varje vecka (det kan jag inte lova att jag kommer ihåg men jag ska försöka) så kommer det två bilder här:

  

Ja det var det...nu är hjärnan ganska trött o det blir film i soffan tills jag somnar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0