Gnälligt värre!

Idag har jag en riktig tråkdag...suck...

Helgen har varit helt fantastisk, förutom min onda jävla rygg...marknad o umgänge med familjen...
Har dock inte pallat vara så social som jag hade tänkt, för när jag har vart igång ett tag lägger hela min kropp av...blir sjukt less på mig själv men jag orkar bara inte med att träffa ens dem man vill.
Soffan är för tillfället min bästa vän o den enda jag orkar med efter en håll-igång-dag.

Kanske därför denna tråk-dag...ber om ursäkt men de fortsätter nog likadant resten av veckan...jobbar mycket o efter jobbet är soffläge det enda som går o tänka på.

Usch va jag känner mig bitter, men det är jag egentligen inte...jag vill bara att veckorna ska gå fortare att man få se knyttet framför allt, men sen att bli av med krämpor o bara känna att det går åt rätt håll.
Man blir så less o trött av att ha ont.

Jag blir bara less på alla som säger att det går över, att det blir bättre och att det är värt det, det vet jag väl!!!
Men prova gå hela dagen, lyfta o jobba i ställningar som gör att du har en gnagande smärta som gör en helt kallsvettig hela dan.

Nu har jag gnällt färdigt för idag...




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej kusin! Vad tråkigt att läsa att du har såna besvär och ont :-(

Vet att en kompis till mig hade också mycket värk i början av sin graviditet och hon fick akupunktur och akupressur som hjälpte litegrann iaf. Kan ju vara värt att ta upp det med din barnmorska och se om det kan vara något för dig?

Kram Sarah

2011-03-22 @ 08:52:02
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0