Vidare till Dalarna...

Då har vi kommit fram till Dalarna och lite mys med extrafamiljen väntar...

Hade lite ångest när jag lämnade Nybro...inte för Nybros skull utan för att jag inser hur mycket jag tycker om och saknar vissa människor...men desto roligare blir det när man får se dem när man kommer ner...det blir alltid nåt o se fram emot...=)

Tackar familjen Rolfsson för deras gästvänlighet och för Jonis, min bästa vän, som gjorde vistelsen helt fantastisk!!!
Saknar att ha honom nära, han är helt underbar på det sättet för att man vet att han alltid finns där när man behöver honom och lyssnar alltid om man behöver prata.

Och fler underbara vänner har jag...vill tacka alla för vistelsen i Nybro och att de haft tid att göra min och Peters sista semester som bara ett par kanon...=)

Det som skiljer sig med nya och gamla vänner är att de gamla vännerna är såna som vet i princip allt om en och fortfarande finns där för en...=)

Ni är bara guld värda och helst skulle jag velat packa ner er i en väska och tagit med er upp till men annars så perfekta tillvaro i Gällka...

Nu fortsätter semestern med ännu fler betydelsefulla människor...Inga-Lill, min kära lilla extramamma som alltid varit helt underbar och tjejen som alltid kommer att betyda mest för mig i hela världen...min alldeles egna lilla "lillasyster" Maria...det är alltid lika underbart att umgås med henne och ha lite tjejsnackskvällar med henne. =)

Hittills har semestern varit helt underbar och den har gjort att väntan på lilla Pyret blir lite mindre...imorrn är man i vecka 34 och det är 6 veckor kvar...vart tog tiden vägen?
Och när blir man egentligen höggravid?
             

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0