Tålamod är inte min starka sida...

Jaha...då har jag fått påtryckningar igen om min dåliga uppdatering...evigt tjatande från mig om att jag ska bli bättre men så blir det ju aldrig...finner som ingen ro att uppdatera när det inte händer ett skvatt i mitt liv just nu känns det som...

Sista veckan o jag blir snart tokig...jag har inget att göra o höstrusket gör en inte precis på bättre humör...idag hade jag tänkt, ja håll i hatten nu...ut o jogga lite lätt på morgonen...det har nog inte hänt frivilligt på alldeles för många år...
SMHI hade lovat uppehåll...men som vanligt drog de en kass lott när det gäller vädret...så inte blev det nån tur ut...jag hatar nämligen att bli blöt om fötterna...=P

Kanske är jag så uttråkad för att det är meningen att man som höggravid ska vara tung o trött men endast 4 kg tyngre, friskare än vanligt o rastlös till tusen sista veckan i graviditeten gör mig galen!!!
Men JA, jag vet att jag inte ska klaga...men när man som höggravid börjar längta efter att springa, jobba o röra på mig hela tiden är det inte fullt lika kul...

                          

                        

Sover inte heller på nätterna...säkert en blandning av att den lilla magen jag ändå har är i vägen i sängen, ångest för vad jag ska sysselsätta mig nästa dag o längtan efter dessa verkar...

Varje morgon likadant; Nähä inte i natt heller...

Jag känner mig allmänt bitter just nu...haha...nä nu överdrev jag väl...jag är bara rastlös och otålig...det här med tålamod har ju aldrig vart min starka sida...=)

Imorrn blir det ultraljud igen o då får vi se vad de säger...om lilla fisken där inne har växt tillräckligt...sugen på att komma ut av egen kraft verkar den då inte ännu...=P
Men jag hoppas ju att Hanna hade rätt i att jag skulle få den 24:e, vilket låter super just nu den 23:e.
Hanna som förövrigt blev mamma förra fredagen till en söt liten tjej, så grattis Hanna & Pierre...=)

Nu ska jag fortsätta ta o mysa i min nya OnePiece (som jag förövrigt ser ut som en tjock teletubbie i) Sen blir det ett hett bad innan Peter kommer hem o förhoppningsvis kan underhålla mig lite...=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åå vad du är fin vännen!!!! Väntar och väntar p ett mms nu :) puss puss

2011-08-23 @ 22:38:56
Postat av: Jenny

Tack hjärtat...ja du jag väntar på att få skicka iväg det där mms:et nu...=)Pussar

2011-08-26 @ 07:08:10
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0