Otåligheten håller i sig...

Otåligheten håller i sig...men som svärmor sa till mig; "Tålamod är inget man oftast har, man får det i samband med barn" ...=)
Någon som däremot har tålamod är älskade Peter...förstår inte hur han står ut med mig och min rastlöshet ibland...=)
Det är det som är det enda negativa med att faktiskt må så underbart bra när man är gravid...jag känner mig ju inte trött o less på det sättet...jag vill lixom bara kunna göra saker hela tiden o det är klart att nu längtar man lite efter att ha en liten hemma så man har någon att slösa sin energi på...=)

Tur man har underbara vänner & familj som alltid har tid med en och hinner prata, så jag får prata av mig...=)

Saknar dock en del nära & kära nerifrån nu mer än någonsin...vilken tur att jag hann med att göra en resa ner i sommar o träffa er!! Ni är bara för underbara och ni fattas varje dag, önskar man hade kunnat ta en sån bär spontanfika eller filmkväll lite oftare...
Borde ha packat ner er i en resväska när jag åkte hem...=P

Magen är som en basketboll och nu går vi bara o väntar o väntar...men vårat lilla underverk verkar inte ha så himla bråttom ut men nu har jag försökt att vända på det och se att det kommer när det kommer och jag vet att väntan inte är för evigt...men det är svårt.
Men som mamma sa; "Tålamod har aldrig varit din starka sida!"
(Nu tror jag ju hon tar fel på nån av sina andra döttrar) ;)

Om det värsta med flytten nerifrån är att jag saknar mina närmaste så är det bästa att jag har familjen så nära nu, både min och Peters som alltid ställer upp på oss.
Ni är ju helt enkelt guld värda!!

I natt har jag, kors i taket, fått sova! var inte ens medveten om när klockan slog elva igår...helt underbart!!
John Blund har hittat min nya adress...nu hoppas vi bara att storken har fått adressändringen också... ;)

Men våran prins eller prinsessa kommer snart och det får bli när det blir, det enda jag önskar och hoppas är att han eller hon är frisk o mår bra...

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0