Gammal, tjock och otränad...

Jaha, då har man återigen fallit in i sitt gamla vanliga sega uppdaterande...men jag har som vart ganska upptagen på sistone...=)

Förra helgen var det kalas, fylla 29 är väl inget o fira men det är härligt med en massa nära o kära som kommer på besök iallafall...=)

Fick en massa fina grejer och många trevliga besök...tack alla underbara!!!

Jag o Peter var även barnvakt åt min kusin Jossan, så vi spelade lite
Wii (som jag fick av älsklingen) på kvällen...gaaaahhh vilken träningsvärk dan efter...=)
Jag har insett att jag är för jäkla otränad helt enkelt...inte konsting jag blir tjockare o tjockare för varje dag... ;)

Det blir lite bilduppdatering eftersom jag som vanligt har lite brist på roliga saker att skriva...


Jag & min söta mormor....


Vår lilla goding Milo...


Nyaste tilskottet i familjen, Malte med sin söta mamma...

 
Jossan ville ju naturligtvis också hålla Malte...

Nu laddar jag för fullt inför vår resa till Kreta som går om 3 veckor...underbart härligt!!
Synd bara att man fått köpa en ny sommar garderob, min gamla som är i storlek XS & 32/34 är det ju inte ens läge att försöka sig på att prova...då får väl Peter klippa ur mig ur dem sen...=)

Så här kommer ju anledningen på bildbevis:

 
Vecka 23, mer än halvvägs o räknar ner som bara den...

Tack alla för all uppvaktning och besök, ni gjorde min dag till helt underbar!!
Extra tack till mamma som hjälpte till med mat & tårtor, du är guld värd!
Och så naturligtvis tack till min älskade Peter för att han finns där för mig varje dag även när mina humörsvängningar är som en bergochdal-bana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0