Dagarna går fortare mot augusti nu...

Åh igår så var vi o kollade på Sara & Henkas andra lilla underverk, så söööt...klart man bara blir ännu mer sugen nu...bebisar är så mjuka o varma...=)

                 
                                                   Söta lillebror Ölvebo

Milo var så himla söt "Det är MIN lillebror" & "Man måste klappa försiktigt" var några av de stolta storebrorskommentarerna som kom ur gullungens mun.
=)
Han är för söt...och dessutom väluppfostrad som han är så ville han bjuda oss på festis när vi var på besök, sötnos!

Mitt söta Hjärta här hemma har jobbat natt och har nu somnat i soffan...=)
Han får nog sova kvar där stackaren...

Jag ska ändå snart gå upp till morbror o lösa Melodikrysset, det är som mitt varannan lördags-nöje, tävla mot morbror i Melodikrysset...=P
Haha.

En vecka kvar till födelsedagen, jag undrar vad jag ska bjuda på som kalasmat...tänkte smörgåstårta först men sen nu har jag börjat bli lite mer inne på pajer, med sallad o dressing nu.
Tänkte att jag kanske kunde flirta in mig hos mamma så att hon kan komma in på fredag o hjälpa mig med pajerna...=P

Så mamma läser du detta; kanske du vill komma in på fredag och vara lite social med din kära dotter på fredag, kanske kolla lite Så ska det låta...o vad sägs om att laga lite pajer o lösa Melodikrysset på lördagsförmiddagen..?
=D

Nähä nu får det bli lite Vampire Diaries som jag tydligen inte hann med igår som gräsänka, för jag somnade ju innan klockan var 10...vilket för en gångs skull var välbehövligt o kors i taket så fick jag sova för junior...han/hon höll sig lugn...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0