Bitter eller bara realist?

Idag är jag nästan lite lycklig, att man närmar sig 29 med bara nån vecka kvar men fortfarande tydligen ser ut som under 18, ja jag fick visa leg idag när jag köpte snus åt Peter...haha...bara o tacka o ta emot...att jag hade stor mage var tydligen inte legitimation nog.
Men jag klagar inte...jag ser hellre ut som under 18, än lastgammal o tjock...

Igår hade jag Gräsänka-kväll, ja det vill säga jag hade TVn, soffan o kontrollen heeelt för mig själv, vilket var underbart men idag får jag ju igen det, då jag lovat Hjärtat att han ska få se sin älskade hockey idag o jag ska snällt sitta med o titta...=)
Det är kanske ingen jätteuppoffring från min sida...förutom att man då o då måste se det vansinnigt töntiga idioten som står mellan båsen o ska intervjua spelarna o ledarna.
Åh han är ju värre än värsta hockyhoran...eller ja vad vore mer lämpligt än att kalla honom hockeyhora...vilket stolpskott!

            

Nåja slut på bitterheten...jag är oftast aldrig bitter, jag är bara en ärlig realist...=P
(Peter tycker dock att jag lägger ofantligt mycket energi på att störa mig på folk i TVrutan, men vad ska man göra när det finns fler idioter o stolpskott än normala linslusar nuförtiden...?) =P

Nu har man gått in i vecka 21 och är äntligen mer än halvvägs, har dock inte hänt så mycket skillnad vecka 19 o 20 så jag sätter (återigen på begäran) in en bild på magen.

            

Idag har jag äntligen köpt min scrapbook, så nu sätter projektet med bebisboken igång, ska genast börja sålla ut kort jag ska framkalla så jag har lite tidsfördriv framöver...=)

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅ vad fin du vännen. Saknar dig!!

2011-04-14 @ 23:33:57
Postat av: Jenny

Tack gumman...ja nu börjar det bli full cirkus i magen! Saknar dig med...sjukt mycket!

Hoppas verkligen vi kan ses i sommar.

Pussar

2011-04-15 @ 07:22:14
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0