Grattis Milo till lillebrorsan!!

Jag är efter 3 natten med full cirkus heeelt färdig...antingen gillar han/hon att jag äter clementiner och bara är pappas bebis, med hans dygnsrytm...eller så vill den helt enkelt att jag ska sluta med den enda lasten jag har nuförtiden... 

Nu ska jag dock vara ledig några dagar o vila upp mig o förhoppningsvis kan vi få samma dygnsrytm jag o junior...=)

Vi firar in helgen med att få ett nytillskott i familjen, Sara & Henka har fått en till pojke och jag kan gissa att Milo är en stolt storebror...=)
Grattis till sötnos nummer 2!!!

                
                                                       Söta storebror Milo

Nu börjar jag se fram emot vår resa, komma iväg lite o förhoppningsvis få lite färg...hade önskat nu att det blev maj lite fortare...

Nu ska jag ta mig ur täcket jag varit invirat i ett par timmar o ta mig upp till morbror Ante & Harriet för lite kaffe...älsklingen ska ju sova några timmar till innan jag behöver väcka nattarbetaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0