Det är vår...på riktigt!!

Då har den här helgen gått...söndagen idag har varit heeelt underbar bara...började dagen med att ligga o sola i balkongöppningen, härliga vår!!
Sen blev det lite kaffe o grillning för mig o hjärtat, ute vid stenbron med morbror, moster o deras ingifta...=)

           

Jag bara älskar våren...=D

Imorrn är det halvvägs o jag har insett att det är ingen lugn krabat i magen...den lever om som tusan.
Gissar att det blir värre o värre ju längre det går, men så länge den verkar må bra är det bara underbart att det känns som om man har ett par flygplan i magen...=)

Jag tänker mycket nuförtiden på vad jag har och vad jag saknar...det är inte så mycket jag känner att jag saknar dessa dagar, men idag när det var sånt kalasväder kände jag ett enormt sug att åka o kolla på fotboll, en av mina favvosysslor ju; att i solglajjingarna sitta o se när grabbarna lirar...=)
(Nu ÄR det ju så att herrfotboll är roligare att se på överlag)

Sen saknar jag naturligtvis ett par av mina närmaste...men det gör det bara ännu mer roligt när vi väl ses...o jag hoppas verkligen att jag ska hinna med alla i sommar...så håll tummarna för att graviditeten blir ett underbart tillstånd de sista 2 månaderna...=)

Annars känns det som att jag är världens lyckligast lottade just nu, jag har en bra karl, en underbar familj och ett liv som är otroligt njutbart just nu, inga plågor värre än vanligt...Kalas!!!!

Du är världens finaste älskling...

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0