Vrid tillbaka klockan & stanna tiden...

Åhhh...JORDENS ÅNGEST!!

Ibland känner man att man bara vill vända när man är på väg nånstans...just nu vill jag bara vrida tillbaka klockan en bit för att sen stanna tiden...i evighet...

Men istället får man bita i det sura äpplet, fortsätta vidare och bara gilla läget...jag tycker hur eller hur synd om mig själv just nu!
Och det ÄR faktiskt synd om mig just nu...så det så!

Haft världens underbaraste dagar nu och dom kommer det bli en repris på väldigt snart hoppas jag!

Idag är det för övrigt Morsdag så grattis igen mamsen och tack för igår!
Nu längtar jag tills mamma kommer ner o man får äta mammas mat igen...=)

Saknar älsklingen så det gör ont!!

Närmast i sikte är Midsommar...*Hoppas,hoppas,hoppas*

Du gör mitt liv helt underbart älskling!
Det bästa som finns helt enkelt...

Då ska man snart hem o gosa med lilla älsklingen där hemma...han brukar vara bra de dagar det faktiskt är så synd om mig som det är idag...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0