Var det inte bättre förr...?!

Ingen sol...idag heller!
Det regnar...

Förr minns jag att det alltid var kanonväder den här helgen...marknad i Nybro första helgen i maj...jag minns t o m att jag bränt mig på axlarna en marknad för massa år sen.
För 3 år sen var det kanonväder för då hade vi 25-års fest...för 8 år sen var det bra väder med...då var det 20-års fest...

Men nu...nä nu regnar det...

Var det trots allt inte bättre förr...?

Idag har vi match mot IFK Kalmar...hoppas på att regnet ska göra det lättare att andas, något vidare fotbollsväder är det ju inte annars.
Jag tippar att vi vinner...efter plattmatchen sist är vi tvugna att ta 3 poäng, för att stärka oss själva och få upp lagmoralen lite.
Hoppas att lagmoralen som vi hade i höstas kommer tillbaka...

Trots regnet...

Känns ändå som om man knappt minns hur solen ser ut och känns nuförtiden...

Jag hade inte haft så mycket emot regnet om jag bara hade haft älsklingen och ett paraply...=)



"I like the feel of your name on my lips
 And I like the sound of your sweet gentle kiss
 The way that your fingers run through my hair
 And how your scent lingers even when your not there

 And I like the way your eyes dance when you laugh
 And how you enjoy your two hour bath
 And how you convinced me to dance in the rain
 With everyone watching like we were insane..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0