Nedräkningen fortsätter...♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Över en månad av längtan har gått och fjärilarna i magen lever om mer än nånsin...saknaden är enorm!

Saknar, längtar och ser fram emot...det som gör att det fortfarande känns värt är all väntan är hoppet om att är det rätt så spelar det ingen roll hur lång väntan blir...

Du gör mina dagar varje dag och får mig att må bättre än nånsin...!! =D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Igår hade vi match och det gick väl inte riktigt som vi hade tänkt oss...förlust och med kanske en hel del för många mål, men vi var inte på topp kanske men Norra Tång var o andra sidan det bästa laget vi mött på länge.
Sen vet jag inte vad de äter när nere men stora som hus var i stort sett hela deras lag...=P

Synd att det drog iväg med siffrorna lite för mycket, men vi kanske hade kunnat hålla siffrorna nere om vi samarbetat bättre som LAG och om alla hade gett allt...men ibland har man plattmatcher...

Emelie Joelsson får nog ta åt sig äran som bäst för dagen, men men de flesta i laget tände till lite extra i slutet och det var synd att det kom lite för sent bara...

Nåja...bara att se framåt o jaga nya poäng framöver...

Ny vecka och för varje vecka som går, minskar dagarna tills jag får träffa älsklingen...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0