We were meant to be...

Förutom snuvan och allt kliande i ögonen...o så den här förbannade höst-våren...så är jag världens lyckligaste!

Någon har fått mig att bli en helt annan människa, att bli gladare och må bättre, inte bara ibland, inte bara i början utan jämt...

Jag sover bättre när jag hör hans röst innan jag lägger mig på kvällen, jag vaknar gladare och lyckligare...

Jag trodde inte på den riktiga kärleken tidigare, jag trodde att de flesta människor nöjde sig...nöjde sig med nån man förmodligen skulle kunna stå ut med...tills nu.
Det är sjukt att det kan kännas såhär efter denna lilla tid, jag vet att det måste kännas ännu märkligare för andra.

Jag vet inte hur det kommer sig att det kändes så rätt från början, men av samma anledning jag börjat tro på den riktiga kärleken...tror jag att det var meningen.
Det är så mycket småsaker som stämmer, ni vet de där smått skumma sakerna som att man säger samma sak, tänker på samma låt, gillar samma film...massa såna så saker som gör att man känner att det måste vara ödet...

We were meant to be!

Jag ber inte att andra ska förstå, inte ens vi förstår det...men vi är båda är överens om att det är världens skummaste känsla, som vi inte upplevt innan...

Jag vet att folk nu talar om för mig att det är helt omöjligt att veta, att känna såhär efter så kort tid...de personerna är som jag var innan...bitter och cynisk.
Jag hoppas att de nån gång får uppleva det jag upplevt nu...

Jag mår bättre än nånsin förr och känner mig som världens lyckligaste!

Du är det bästa som hänt mig Peter Andersson!
Du förgyller mina dagar...varje dag! =)


Jag ber inte att nån ska förstå, jag bryr mig inte heller om dem som inte förstår...ingen har fått mig att känna den här känslan och så länge du förstår mig darling...så tänker jag fortsätta njuta av den här känslan...väldigt, väldigt länge!
=)






Jag sa att jag skulle sätta in fler kort från bröllopsfesten och bestämde mig för att skicka länken till facebook så att alla kan se alla korten:
http://www.facebook.com/album.php?aid=423688&id=874890359&l=fd966ffd07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0