Johan & Janets Bröllop!!

Nu ÄNTLIGEN har jag fått in korten på datorn...=)

Bröllopet var superfint o roligt...eftersom jag snart ska stressa iväg o lira match mot Kalmar Södra så lägger jag bara in lite bilder o skriver sen ikväll...=)



Min fina klänning som Emme fixat till!! =)


Fina brudparet Jeanette & Johan


Söta Hugo med pappa Älgen


Toastmaster Ola & Toastmadame Emelie

   
Jag & Grabbarna! Vilka festligheter detta gänget haft för sig...=D


Tårtdags!


Jeanette med sina fina tärnor Anki x 2


Olas 2 marsalkar Ola & Tobbe

Massa fler kort finns men det kommer senare...=)

Tack till Johan & Jeanette för ett trevligt bröllop och grattis igen till er båda...=)

Och ett tack till Emme för hjälpen med klänningen o lånet av kameran...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Så söt du är på kortet :)

2010-05-15 @ 13:23:21
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0