Underbara älskling!

ÅÅÅHHH!!! Jag har världens underbaraste älskling!! =)
Han vände verkligen mitt virrvarriga dygn igår...med hjälp av min snälla skräddare Emme som gjorde min klänning klar! (Bilder kommer under dagen)

Pytte var sjukt söt i morse och väckte mig med att vara supergosig o kelsugen...vet inte vad som tagit åt honom idag...=)

Fan nu börjar det minska lite på checklistan, klänningen är klar, nästa hela outfiten fixad...bara strumpbyxorna kvar...o så leta upp skorna...o väskan...o hitta nagellacket o...fan jag är visst inte halvfärdig...=)

Kamera sökes! Någon som vill låna ut en till mig...?
(Min är så kass)

Städningen...skjuter jag lite på idag...jag tyckte faktiskt jag kunde få ha en ledig dag idag..en stund...även om älsklingen lovat att peppa mig samtidigt...men vi tar det på lördag tror jag...efter bröllopet, efter matchen...innan söndag...faaan...jag måste verkligen börja...=)

Nu väntar jag bara på mina jävla linser som skulle vart här i tisdags...jag blir galen!!!

Sen blir det provning av hela outfiten och en test på frisyr och sminkning...varför kan det bara inte vara fint väder så man kan bli lite piggare??!!

Igår hade vi en klänningskaparkväll jag o Emme, för att sedan åka till Jocke o spela Rappakalja med honom o Kim...det är bevisat..."Jag ljuger så bra!" Haha
Trevligt! =)

När jag kom hem fick det bli lite film att somna till, Alvin and The Chipmunks 2...trodde jag, men jag skrattade ändå och blev pigg igen...han är så söööt den lilla tjocka ekorren...=P


Sen blev det ett myssamtal med älsklingen som ringde, han fick mig på utomordentligt bra humör...eftersom det varade till efter halv 5 så låter jag honom sova lite idag...själv är jag pigg som en mört...än så länge...=)

Dags att ta tag i dagens sysslor...men kanske lite film först..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0