Tisdag, snart helg & jag ser solen!!!

Tisdag...o vetskapen om att helgen börjar imorgon gör denna tisdagen bättre än någon annan tisdag på länge...=)
Kors i taket så lyser solen med...ÄNTLIGEN!!

Älsklingen har prov idag och jag sitter o håller tummarna...det fixar du galant, finaste!

Imorrn bär det av till Emme där jag ska vara lite provdocka när Emme nu ska sy min klänning till bröllopet...tur att man har en liten "extrasyster" som är så estetiskt lagd...=P

Huvudvärken är borta...fläskläppen och blåtiran likaså...kinden är lite öm, men ikväll blir det träning igen...laddad till tusen...=)

Snart är det helg med Bröllop o fotboll...bara önskar att det fina vädret håller i sig...det vore underbart...=)

Längtar till sommaren...värme, sol, glass, jordgubbar o massa kul med älsklingen...det kommer bli den bästa sommaren nånsin...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0