Match, blåtira o fläskläpp...

Match mot IFK Kalmar idag o det var den värsta match i maj jag nånsin vart med om...tror aldrig jag har frusit så mycket i maj nån gång...

1-1 och jag tycker vi hade förtjänat en vinst idag...men ibland har man inte flytet med sig.
Maria nickade in ledningsmålet, men sen kvitterade IFK i 89:onde minuten...trist...

Bäst för dagen var Frida, speciellt i första halvlek då hon faktiskt höjde sig mycket över resten av laget...Emelie Joelsson förtjänar också ett extra plus för sin match.

Vad jag får ta med mig från matchen..?
En blåtira och fläskläpp både uppe o nere...haha...just snyggt inför morgondagens festligheter...

Nåja...det går över tills man gifter sig...vilket iofs inte blir inom den närmaste framtiden så jag hoppas det blir tidigare än så...=P

Nu ska jag lägga mig i soffan o slappa...tycka lite synd om mig själv...inte för blåtiran, inte för fläskläppen...utan för att jag inte får ha min älskling här bredvid mig...

Saknar...

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror inte ens du vill veta hur jag tolkade "fläskläpp både uppe och nere". ;)

2010-05-08 @ 15:43:33
URL: http://www.nogg.se/Hambomazurka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0