Inför Derbyt mot Bäckebo

Det har vart ett par konstiga dagar de senaste dagarna...

Igår vet jag inte om det var en bra dag eller en dålig dag...det hände både bra saker o skumma saker...=)

För det första så har äääntligen Granit fått lock på locket...ja ni vet där man kan lägga gamla snus...det har jag väntat på...=)


Allergitabletterna verkar fungera o nu har jag blivit av med snuva, rinnande ögon och alla nysningar...=)

Hittade en Tvestjärt på min toalett igår och fick nästan en Deja vu-känsla från vår Ölands-helg med Sol, vind o vatten kom tillbaka...Uhhhh...jag gillar dem fortfarande inte...kalla kårar...haha


Kollade fotboll igår, Puke-Madesjö...får nog säga....även om jag missade början att Madesjö ska vara glada för 1-1 resultatet...då det var nära både 1,2 OCH 3 gånger att Puke gjorde mål i slutet...när matchen var som segast o tråkigast fick man nästan en liten flashback till när Madesjö och Puke faktiskt var bra o lirade rätt kul fotboll...något som var borta igår...

Idag är det DERBY...Bäckebo-Boda...idag vill man mer än nånsin vinna...men jag har en känsla av att det blir tufft...ingen vinst i år kommer kännas så bra som mot Bäckebo...men ingen förlust kommer suga så mycket som om vi förlorar heller...


Det vore helt underbart, inte bara för att fortsätta den känslan från förra året, när vi vet att vi var ett bättre lag sista matchen och faktiskt vann returmötet...utan lite gamla känslor inblandat som gör det extra kul...
=)


Nu taggar vi o ser till att vinna...den känslan vill man fira in helgen med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0