Deprimerande längtan...

Hmmm...vart lite seg på uppdatering i helgen...huvudet har värkt lite sen smällen i fredags...blåtiran och fläskläppen har börjar släppa, kinden är lite öm ännu men jag hoppas jag ska slippa huvudvärken nu iallafall...=)

I helgen har det vart möhippa för Jeanette, mycket trevligt med tjejerna på dan...kvällen fick jag skippa eftersom huvudet inte ville som jag...så det blev en tidig kväll, men tur att jag orkade va med en stund iallafall...nu väntar jag på bilderna från hela dagen som jag hoppas tjejerna lägger ut...

Saknar våren fortfarande...inte ett spår av solen och nu känns det sokm om man börjar komma in i en sorts höstdeprimerande stämning igen...det känns som om vi hoppade över hela våren och sommaren och gick direkt på oktober-november igen...

Sjukt deprimerande efter att vi haft en mycket längre vinter än vanligt...

Saknar älsklingen, saknar solen, saknar våren...mycket saknad nu...man kan inte göra annat än att räkna ner tills det blir vår, sol och man får mysa lite med älsklingen igen...får allt bli inom en snar framtid tycker jag nu...




Kommentarer
Postat av: Bjanca

Mm varmt och vår vill vi verkligen ha NU =)

2010-05-10 @ 17:31:24
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0