Att jag aldrig lär mig..?!!

Ibland får man en Deja vu-känsla och man får lite dåliga tankar...

Nu ska jag försöka att inte vara bitter...men virrvarr, dåligt väder och rastlöshet gör att man blir lite av sitt gamla jag igen...

Imorrn är det dags att styra upp ett och annat och ta sig en funderare på hur man ska styra upp vissa saker, typiskt mig så väntar jag alltid till sista stund och fixa saker...sen tror mitt naiva jag att det alltid löser sig...

...vips så står man där och är stressad som fan och irritationen växer...
Virrvarr gör mig till ett sämre jag!

Att jag aldrig lär mig..?!!

Nog med bitterheten! Imorrn biter jag i det sura äpplet och börjar reda ut trasslande trådar, styr upp det som ska göras och planerar lite framåt för en gångs skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0