Åskan kom som ett brev på posten...

Jäääävlar vilken åska som väckte mig...rutorna skallrade och naturligtvis vaknade jag till ordentligt...nåja tänkte jag, jag ska ju ändå upp...gick upp drack vatten, såg till att datorn och TVn var avstängda, åskan har ju trots att vi bor i lägenhet slagit ut en del TV-apparater innan...Pytte levde om, så jag gav honom mat med...


När jag gjort allt det och inser att jag ändå är piggare än väntat kollar jag på mobilen o ser att jag fått mess av älsklingen som skickat igår...somnade innan dess...fäller igen telefonen och ser att KLOCKAN INTE ENS ÄR 4!!!!
Va faaaan! Jag är pigg mitt i natten...suck...bara att försöka somna om igen...

Nu sitter jag här lite halvseg på jobbet o väntar o hoppas att fredagen ska bli kort...=)
Massa på schemat i helgen...dock inte många äventyr som betyder att lämna lägenheten...

Den som väntar på nåt gott...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0