2010-05-04

Idag har jag en dålig dag...vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag tror att allergin och den förbannade tröttheten är mitt största problem...

Jag är mest bara trött på det mesta...

Känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt om jag hade fått...

Har dock varit duktig o köpt allergimedicin nu så jag hoppas att det ska få saker o ting till rätta...så att det inte är en förkylning eller nåt på G.

Pratat med Mamsen idag...nu längtar jag hem ännu mer...fast vi pratade mest om att bila ner tillsammans sen...hehe...utan Pytte blir det denna gången...=)
Hon påpekade även att det märktes att jag pratade mycket med Peter nu...det hörs tydligen på min dialekt...haha...ja vad kan jag säga, det är ju inte så att jag lyssnar på mig själv så ofta...=P

Tillbaka till Pytte...han är världens sötaste...men han går mig på nerverna...värre klistermärke får man leta efter...men jag ska väl inte klaga...jag hatar ju att vara ensam, så man ska inte be om för mycket...


Mitt lilla klistermärke o jag...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0