Världen är bra liten...

Sitter o glor TV o retar mig som vanligt på den jävla reklamen...nyss såg jag den här reklamer för Axe...om killen som har äckliga ögon som kollar om han är svettig hela tiden...okej nu tror jag ju inte att svetten är ditt största problem grabben...uhhh...äckligaste jag sett...=)

Idag känner jag att det blir en tidigare kväll än vanligt...jag är fan heeelt slut...ska ju vara på alerten när jag ska ha Jimmy på upplärning hela dan...=)
Haha...det roligaste var ju när vi började diskutera en gemensam bekant vi hade o han säger att ja jag träffade ju honom på en Hawaiifest i somras...haha...vi hade alltså setts innan utan att minnas varann...=)

Var tvungen att kolla igenom Calles bilder från festen...o jovisst...mitt fotografiska minne är visst inte prima alla dagar...=)
Haha...hittade dock ett skumt kort på mig som jag bara måste lägga ut:



Systrarna Jonsson...jättebra värdar...men jag är ledsen...jag hade visst en annan favorit i huset för kvällen...

Bortsett från att jag ser väldigt mycket mer naken ut än jag faktiskt var...så saknar jag mitt hår...=(
Snyft...vill ha tillbaka mitt gamla jag...

Minns att jag tyckte det var superkallt den kvällen...men vad skulle man inte ge för att ändå ha det så varmt nu...fan man blir fort bortskämd under sommaren...=)
Jämfört med den här skitvintern så var ju vädret då lyx...=D

Somnade till en stund innan...var max tio minuter...men vaknade av att jag bröt mot vad jag hade bestämt...jag vaknade av besvikelse att jag hade tagit ett glas rödvin...vet inte vad som var värst när jag vaknade...att jag inte tagit en snus åxå i drömmen eller att det faktiskt för en stund kändes jobbigt att jag hade en box rött i kylen...haha...=)

Nu blir det sängen så jag är i tid och hinner planera upp ett schema för morgondagen...=)



Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. komiskt.. Snygg bild :P

2010-03-16 @ 23:50:09
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0