Vad var det jag sa..?

Jag har haft en underbar vistelse i Gällivare och jag vet att jag hade ganska dålig planering nu, jag borde stannat lite längre...det insåg jag ju där på söndagsnatten, då jag hade velat stanna kvar...=)

Ibland får man ta tillbaka saker man har sagt och nu inser jag att rätt mycket jag har skrivit i min blogg inte riktigt stämmer...så okej Hanna...säg "Vad var det jag sa?" nu då...jag bjuder på den... ;)

Tror att alla åsikter, tankar och värderingar baseras på hur man känner och mår just för tillfället, och någon har fått mig att må underbart bra så bitterheten kommer vara ganska bortblåst...=P

En sak har jag dock rätt i som jag sagt tidigare, när mattan under fötterna dras undan inser man ganska mycket...jag älskar att känna den känslan och hoppas jag får behålla den ett tag...

Me Like...=D

"Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
 för det ekar i huvet'
 och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
 den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna..."

NU inser man att att saker inte visat sig vara äkta förrän man upplever det på riktigt...=)
                  

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Saknar dig så sjukt mycket ikväll... Skulle vilja dricka drinkar & ha tjejsnack natten lång ler det skulle behövas ♥

2010-03-31 @ 00:32:32
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Hihi.. måste få skriva det igen bara för att du gjorde så mot mig sist haha.. VAD VAR DET JAG SA ;)

2010-03-31 @ 07:34:57
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa...jag veeet...men du gumman...jag bjuder på den...längesen jag hade så mkt fjärilar i magen...=P

Saknar dig med! Vi får ta tjejkvällen när du kommer hem...Pussar

2010-03-31 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0