Vårväder, uppdatering och en snusfri sådan...

Jaja, okej jag vet...sen uppdatering som vanligt...har inte riktigt hunnit med det i helgen...=)

Fredag var det återigen lite tjejsnack hos Lisa, som vanligt med en massa roliga kommentarer...nu ska jag inte tråka ut er med en massa, men för första gången fick inte Lollo kvällens bästa kommentar;

"-Har du varit otrogen någon gång?"
"-Nä inte när jag har haft förhållande..."

Lördagen var jag grymt seg o det tog emot att kliva upp ur soffan och in i duschen...men jaja...lite vin blev det o kvällen var ändå okej...

Nu är det ny vecka och det började ju iaf med att Gossip Girl började...=P
Chuck & Nate kan ju iaf få en att dra på smilbanden lite...=)

Ååååhhh...solen skiner idag med...=)
Idag tror jag att jag ska börja förbereda mig lite för resan och bröllopet och resan så att jag inte för en gångs skull är i sista minut med allt...=)

Igår var jag fan helt gaaaalen för att jag inte fick datorn att fungera som den skulle efter en dag på jobbet med att hålla på att installera en massa på de nya datorerna...suck...men nu idag insåg jag ju att det hade inte varit hälften så farligt om jag hade fått ta mig en snus...
Men icke...jag ska försöka dra ner på det o vem vet...kanske kan sluta helt?
Inget jag har lovat, men det är tredje dagen utan snus nu o jag känner mig iallafall liiite stolt...=)

Solen lyser o pilotbrillorna borde komma fram vilken dag som helst snart...=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0