Anna Anka

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag höll för första gången idag inte på att spy när jag hörde Anna Anka på Vakna med The Voice...okej jag gillar henne inte...hon ÄR för mycket...men fullt så pantad och elak är hon nog inte som media vill visa och hon kanske utger sig för att vara.
Jag är förvisso emot folk som spelar tröga, men o andra sidan tror jag att media brer på henne ännu mer än hon själv gör.
Varför nu Sverige vill visa alla SVENSKA hemmafruar som helt blåsta och pinsamma, men o andra sidan är det ju det som gör TV.

Jag gillade faktiskt, även om det tar emot att säga, en del av hennes kommentarer idag.

Hon fick frågan om det här med att hon skulle fått 90.000 per avsnitt i Lets Dance och hon svarade helt coolt på att det var Paul som sagt det och att hon inte kan stå för hans kommentarer.
Man ska nog ta allt som sägs i en separationshistoria med en nypa salt, från båda håll.
Kan vara sant vem vet, men o andra sidan vilken person hade inte tagit 90.000 hellre än det gaget Lets Dance-stjärnorna får idag...DÅ om nåt hade man ju varit pantad!
Hade jag vetat att jag hade kunnat kräva så mycket pengar och faktiskt FÅ det...inte fan hade jag begärt mindre från början...

Sen kommenterade hon om rubriker i skvallerpressen, och hon sa att man inte ska lyssna på dem för mycket för de har ju inget bättre för sig, det är ju ganska sant med tanke på att det är deras jobb...att framställa folk på exakt det sättet vi vill...antingen man gillar eller hatar Svenska kändisar...

Jag tror faktiskt det är foilket som skapar hur en kändis är, med hjälp av media framställs och stöps i den form folket gillar bäst och det som är bättre eller sämre än den formen klipps bort, som om att kändisen i fråga aldrig kan visa mänsklighet, intelligens och känslor.

Hon fick också frågan om vad hon tyckte om Tigers otrohet, vilket jag delvis håller med henne om, varför granskar ingen Elin...han kanske inte fick nåt sex hemma alls, de kanske hade sin historia till att allt började...jag kan ha förståelse för just det...även om jag inte tycker att man behöver göra hämnden SÅ bred som Tiger gjort med att vara med allt och alla han ser...

Jaja...säga vad man vill om Anna Anka...jag gillar väl inte henne, men kanske ändå kan bli lite mindre illamående av henne...

Hon är ju om inte annat FRISPRÅKIG, om än kanske i värsta laget ibland...ibland kan man kanske hålla vissa saker för sig själv och tänka efter före...


Kommentarer
Postat av: Bjanca

urk.. hon är mest bara äcklig. Den rösten får en ju att rysa..

2010-03-08 @ 22:19:07
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är hon det...men säga vad man vill jämfört med de andra Hollywoodfruarna så har hon ju faktiskt NÅNTING innanför pannbenet...även om det tar emot o säga det...=P

2010-03-09 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0