Nöjd med mina prioriteringar...

Vilken dag...solen skiner o det är en massa rosa moln på himlen...okej, det är det kanske inte, men det känns ändå så...=)
              
Grabbarna på jobbet ser tydligen att jag är glad o undrar om jag går på nåt...ja Jimmy frågade mig t o m om det inte vart dags för mig att åka snart? Fattade ingenting o frågade vad han menade..."Ja är det inte dags att åka till blåkulla snart?"
Okej...indirekt blev jag kallad häxa...haha...jag får nog allt skippa bitterheten i framtiden...=)
                    
Försov mig i morse typiskt!! Men Jimmy var snäll o hämtade mig hemma...
Men sen vaknade jag ju till av telefonen, så det blev inte en så tidig kväll ändå...men som vanligt de senaste dagarna så är jag ändå nöjd med de prioriteringar av sena kvällar jag gjort...=P

"Luften känns lättare att andas inåt nu..."
                                           Ingen som du - Niclas Wahlgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0