Vill du dela kudde med mig?

Ååååå...ÄNTLIGEN!!!!
Satsumas-säsongen är här...jag älskar clementiner, är beroende av clementiner och kan inte sluta äta clementiner...och satsumas är det bästa!!
       
Så nu ligger jag i sängen med clementiner, torkat renkött och snus...underbart...fattas bara en sak...=)
(Jag hade tillochmed ERBJUDIT min kudde...eller förresten...ALLA kuddar bara för det...) ;)

            
Jag veeet...min blogg har utvecklats till en bilddagbok men jag är faktiskt, tro det eller ej, ganska mållös nuförtiden...när det gäller bloggandet iallafall...ledsen men jag är kass på bloggande när jag inte är bitter...=P

Men jag saknar inte mitt bittra jag...=P

Kommentarer
Postat av: Theres

Har ditt clementinberoende fortfarande inte släppt? Hehe! Hoppas allt är bra med dig Jenny. Har inte sett dig på länge nu. Kram Kram

Postat av: Jenny

Hehe...aj...så du minns också det?

Näää...det är fortfarande så att jag är heeelt besatt i clementiner.

Nä det var alldeles för länge sen vi sågs...kanske ta en fika någon dag?? Kramar

2010-04-02 @ 06:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0