Fröken Velig

Haha...har varit rätt seg, uttråkad och allmänt grinig de här dagarna...det är nog dags att vända det nu...=)
Men så är det när Fröken Velig kommer fram på vårkanten...=)

Vissa saker är jag dock inte velig med...pondus, frispråkighet och kaxighet...haha...
(O nej Jens det hjälper inte att du försöker vara nördig o skicka snälla mess för att göra mig irriterad...haha...jag vet att du är precis lika bitchig som du alltid vart...haha...men det är därför jag tycker bra om dig.
Nu väntar jag på att få en inbjudan till att se "frugan" & Felix...o mitt glas rött du lovat)
 

När det gäller mina största funderingar så är veligheten ganska stor fortfarade...ibland vill huvudet och hjärtat annorlunda...men va fan tänk om livet skulle vara en dans på rosor...hur skulle det vara?
Jag hatar när allt blir som planerat, utan spontanitet...jag hatar tråkigt med andra ord...=)

Enligt tidigare bedömningar så är det ju det krångliga jag fastnar för...haha...=)

"Mmmm whatcha say
 Ooh that you only meant well?
 Well of course you did
 Mmmm whatcha say
 Mmmm that it´s all for the best?
 of course it is..."


Ironi kan vara det bästa...haha..."Well of course it is..."

Jag som Fröken Velig kanske gillar det komplicerat och blir bitter av det...men jag gillar det nog mer än det vanliga ändå...trevligt kan vara det det mest mediokra som finns...väldigt lagom...haha...=)

(Vad är oddsen för att Whatcha Say med Jason Derulo kom på radion nu...det är nästan lite ironiskt...haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0