Frispråkig fika...

Idag har vi vart o fikat...vilken sanslös fika...men det var ju ganska väntat...=)

Vi snackar för det mesta om karlar o sex...det känns som en standard...haha...vi är rätt oense när det gäller vissa saker ändå.
Men att ha med Lollo är ju kvällens räddning bara det med alla hennes jävla kommentarer:

Lollos besök hos "Spiraldoktorn" 
"-Sen får du kolla efter ett tag så att trådarna sitter kvar"
"-Vadå, vart fan ska dom gå annars?"

"-Men killar ska inte HA hår, jag vill inte ha farfar över mig"

"-Vi är ganska otrogna i vårt gäng"
"-Kolla inte på mig jag har inte haft förhållande på flera år"
"-Inte jag heller kan man tro..."

"-Det känns ungefär dom att ha en skruvkork uppkörd"

"-Men va fan är trådarna för långa så kan man väl vara klippa av dem själv"
"-Men du tror inte de blir vassare då?"
"-Men va fan man får väl fila ner dem!"
(Lollos hemmarenovering av sin kopparspiral) =)

Nu får jag nog sätta punkt för Lollos kommentarer för annars får vi hålla på halva natten...lilla kexet...=)
Vill ni läsa mer om henne har hon en egen blogg: http://tuvesson.bloggproffs.se/

Vi bestämde att det får bli en reunion på denna fredagen med tjejerna...haha...vi har kul alla vi frispråkiga...=)

Nu får det snart bli dags för sängen...

Puss o Godnatt..=)



Kommentarer
Postat av: Louise

2010-03-04 @ 00:31:52
Postat av: Louise

Haha, jag är lite pinsamt - men säger vad jag tycker :) Lite väl ofta kanske.. Men Jenny är lika dan <3

2010-03-04 @ 00:32:39
Postat av: Jenny

Haha...gumman, vi gillar dig ändå...=)

2010-03-04 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0