Självupptagna Jag..=)

Jag är tydligen ytlig, självupptagen och lägger fokus på mig, det är personer som jag som skriver om sig själv i sin status på facebook och har en blogg...haha...men okej...kalla det vad du vill...det är MIN facebook och MIN blogg...klart jag är självupptagen om man ser det så...=P

Det kan jag ta isåfall...=)

VISSA PERSONER ÄR HELT ENKLELT INTE TILLRÄCKLIGT INTRESSANTA!
Så nu var det sagt och på ett tydligt sätt som inte kan missuppfattas...jag behöver inte ta det i nån inlindad, finare version, för jag är less på det nu...=)

Jag älskar att lyssna på intressanta människor som kan vara roliga och bjuda på sig själva, vara impulsiva och bara prata för pratandets skull utan att man måste ha nån jävla check-lista med dagens 100 frågor.

Kalla mig vad du vill...det ändrar inte så mycket ändån...bara ger mig ännu ett bra uppslag till bloggen där jag kan lägga fokus, ännu en gång BARA PÅ MIG...det är ju trots allt MIN blogg ;)

Haha...jag har hört värre saker än så och det var längesen jag slutade bry mig om vad personer som inte står nära mig sa...=)

Jag kanske är kräsen mina vänner...men det finns anledningar till det...är man inte kräsen, får man inte det man vill ha...o nu vet jag fler saker jag definitivt kommer vara mer kräsen på...=)

Som jag sa tidigare; "Sorry, I'm allergic to boring!"

Aj,aj...nu känner jag att jag visst låter bitter...men absolut inte...jag har bara ett större intresse av folk som gillar att prata och inte behöver ett manus då man får säga sitt bara i turordning...=)

Haha...jag är kanske lite elak...men jag född sån...=)

Idag ska jag träffa Daniel...som det är alldeles för sällan jag gör nuförtiden, vi är väldigt olika...men han är bäst ändå...det är väl ett tacken på att inte alltid lika barn leka bäst...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0