Sorry, I'm allergic to boring!

Läste en rolig kommentar på Facebook; "Ett tips till alla er som ständigt måste skriva på facebook och på bloggar om era liv; hur ni mår, vad ni gör och tycker o tänker om allt, och som har en oändligt djup törst av att bli sedda. varför inte göra som dem i postkodlotteriet? - ring en vän!"

Haha...ja jag vet inte...att läsa saker om andra är ju en frivillig handling...jag vet folk som gnäller på andra om att de skriver allt på facebook...men varför inte bara ta bort sin facebook eller skit i o läsa saker så lägger man inte ner energin på det?
Andra har enbart sin facebook för att snoka och blir vän med personer de inte känner, just bara därför...men låt dem göra det då...det är väl bara kul att en del kan förgylla livet för andra..? =)

Dessa störningsmoment...palla lägga energi...=)

Bloggar däremot kan jag förstå att folk har, det blir ju som ens lilla dagbok, som förvisso inte är så hemlig men man har alltid den kvar så man kan begrunda minnen...likadant se på bilder...
Sen vet jag att jag är kass på att uppdatera min...men haha...som sagt det är ju bara kul att läsa min blogg när jag är bitter eller iallafall kan låtsas att jag är bitter...=)

När vi ändå är inne på Facebook o annat så finns det ju en massa grupper som folk går med i till höger och vänster...jag är ingen av dem som pallar klicka på knappen ens för att det är kul...men häromdan så hade min söta kusin Maria gått med i en grupp som bara stämde så jävla rätt in just då vid det tillfället...så det blev ett klick, tata! =)
"Jag saknar inte dig, jag saknar den du var förut!"

Helt rätt! Det passade bara så bra, att jag var tvungen att gå emot mina principer (vilket jag aldrig gör annars, eller hur?) Att bryta principer kan väl vara min specialité...haha.

Haha...nåja...tillbaka till tråden störningsmoment...jag har andra störningsmoment...och det sträcker sig längre än att folk har bloggar...tyvärr är det väl saker ingen kan ändra på, men är man i vissa aspekt (jag veeet att jag gjorde rätt i att fetmarkera vissa då det gäller långt ifrån allt) perfektionist så är man...=) 

Jag avskyr tråkighet...gråa människor, trista saker...*gäsp*...sega konverastioner och annat liknande...ledsen o säga det men det måste hända saker..lite action, eftersom jag har ett tålamod kortare än mänskligt.
Så jag ber om ursäkt, somnar jag, avbryter dig eller börjar gäspa, då kanske det är dags att speeda upp tillvaron lite...=)

Haha...nu ska jag fortsätta lördagen med att vara snäll...dra till Lisa och göra henne allergisk med mitt Bullshit!
(Lisa gick precis med i gruppen "Sorry, I'm allergic to bullshiit." Jag borde nog skapa en "Sorry, I'm allergic to boring!")

Som förutspått så har jag inte gjort något av det jag planerat ännu, så nu är det dags för Alfons Åberg att "bara" ta sig en promenad innan jag ska försöka komma på en anledning att göra det jag egentligen ska...=)

             


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hahahahaha.... ring en vän skrattar ska ringa dig hela tiden när jag komer hem. Du kommer inte få vara ifred en sekund :P

2010-03-20 @ 14:23:55
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0