"Bakom mina solglasögon..."

I helgen var det melodifestival o även om man bara slängde ett öga på den då och då så hörde jag Anna Bergendahls låt som var supermysig...=)

http://www.youtube.com/watch?v=usHD15hyrGw

"I’m done, tipping on my toes, strike an iron and attack my soul
 Misty moon, you’re gonna see, I’ve got you blues to get on my feet

 Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
 Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else..."

Jag vet inte vad som har hänt...kanske har gått och fått ett samvete på sistone...haha...vem vet...det kanske kan bli människa av mig också nån gång...=)

Solen lyser ute nu och jag har (vilket är en enorm skräll) hittat mina solglasögon som försvann i slutet på sommaren...man kan ju hoppas på att samma sak gäller min film som jag fortfarande är lite bitter för att jag inte har hittat...=(
Jaja...hur eller hur så har jag iallafall ett par solglajjingar, men det blir väl snart dags att leta upp några nya eftersom jag vet hur kortvarigt mitt innehav av dem brukar vara...

"Det är vår
 Och varmt
 Och fullt med folk på stan
 Och jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan..."

(Melissa Horns bästa låt...underbar är den "Vem lämnade vem")

Det är det bästa med solen...att man kan gömma sig med ett par stora glajjingar o se allmänt ut hur som helst...sen måste man ju säga att när pilotbrillorna kommer fram på grabbarna så blir livet med ens mycket lättare... ;)

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0