Det blir aldrig som man tänkt sig...

Jaha...då har redan börjat bli käppar i hjulet...suck...det blir aldrig som man tänkt sig...när allt ser som bäst ut så strular nåt ihop sig...

Jag trodde helt enkelt att jag faktiskt inte var så beroende av snus eftersom jag klarat mig så bra...men när saker går emot en och man har en dålig dag så får man fuska o faktiskt ta en även om man bestämt sig för att inte snusa...
OK, jag blir en PMS-kossa ibland och för mitt och alla andras bästa så tar jag en snus...precis när jag vill!

Nu har jag käkat tacos och kollat på Så ska det låta...bästa!
Det förgyllde iallafall min kväll lite eftersom EMD åtminstone är fina att titta och lyssna på...att de sen avslutade med sin "Jennie let me love you" (stavningen är en bagatell) är ju ännu bättre...Vilken dag i veckan som helst! =)


Min box rött står där och kollar på mig och jag vet inte om jag verkligen hör den skrika på mig eller om jag faktiskt inbillar mig att Sanna Carlstedt har helt rätt i sin låt;
"Med ett glas vin så går det över, några glas till det är allt jag behöver..."

Om en vecka är jag i Gällivare och nu är det bara att hoppas på att jag faktiskt får träffa mamma när jag nu åke så långt och ser fram emot det så mkt...annars blir jag besviken...=(

Nähä nu är det fredag så det är väl bara att gilla läget, hoppas på det bästa o fundera vidare på om jag ska ignorera vinboxen som försöker prata med mig...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas allting ordnar sig. Tänker på dig, det vet du. Pusss

2010-03-20 @ 10:13:47
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack gumman...det hoppas jag med...=)

Tänker på dig o saknar dig en massa med det vet du...=) Pussar

2010-03-20 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0