"Jag ska bara", som vanligt med en vecka kvar...

Jaha ja...då var det bara en vecka kvar och jag borde lägga på ett kol...men som vanligt är jag "Alfons Åberg" och lever vare sig jag vill eller inte efter mottot "Jag ska bara..."

Nåja...jag får se det positivt...jag vet ju åtmionstone vad jag ska göra denna helgen...=)
Städa, packa, tvätta, fixa, dona o massa annat som mina helger inte brukar innehålla...men nästa torsdag vid lunchtid kommer det att vara värt allt ändå...=)

Inte ens den många mil långa resan känns jobbig...bara underbart...=)



Längesen jag faktiskt såg fram emot nåt så mkt...

Ska hämta ut biljetten i helgen...så jag vet att jag verkligen har den...skulle inte med mina erfarna odds förvåna mig om det blev något strul så nu ska jag iallafall vara ute i god tid med iallafall DET...=)

Ska vara fortsatt nyttig och fortsatt duktig..."Jag ska bara..."

Nu ska Alfons Åberg ta tag i den här dagen o jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0