Full rulle...

Som vanligt skräller jag till med att inte uppdatera på ett bra tag...haha...jag orkar inte ens försöka säga att jag ska bättra mig...för vissa dagar pallar jag bara inte med att skriva nåt alls...=)

Helgen var helt okej...men jag är helt sjukt slut nu efter alldeles för lite sömn...

Denna veckan blir hel-vit...ska inte snusa, käka skräpmat eller dricka nån alkohol innan jag åker...=)
Jag tycker det funkar med att bara festsnusa...däremot ska jag unna mig en snusdosa på tåget nästa vecka...=)
Kanske t o m nåt glas vin...då är det som det ska...festsnus...=P

Passar på o buffra upp med en massa filmer till resan...sen slutar det hela tiden med att jag är så seg eller uttråkad att jag kollar på en, sen två...sen vips har jag sett de flesta...nu börjar mitt fantasilager på bra filmer jag vill se ta slut...

Nåja...bra tips välkomnas...=P

Annars har jag ju mina serier o titta på...Vampire Diaries, Gossip Girl, Medium o Criminal Minds...samt nya favoriten Cougar Town...Courtney Cox är så underbar...=)

Nu blir det att käka o sen sega ner sig i soffan till dagens Top Chef...ladda för utbildning med den nya killen på jobbet imorrn...=)
Skönt efter dagens affärssamtal på engelska...puh...engelskan i den formen är rätt bra ringrostig...=P

Denna veckan är det fan full rulle...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0