Nedräkningen fortsätter....

Nedräkningen fortsätter...2 veckor kvar...Åh jag längtar!!
Saknar, längtar, ser fram emot...

Fattar inte hur jag ska hinna med att träffa så många på så få dagar bara...ber om ursäkt i förväg för er jag inte kommer hinna med...kommer fredag morgon och åker måndag igen...hela lördagen kommer ju att gå till Sara o Henkas bröllop...härligt!

Underbart gumman...minns det som igår början av 90-talet och jag var så ledsen för att vi skulle bo så långt ifrån varann...=)

Massa år har gått och visst växer man ifrån varandra lite men det är ändå som vanligt när vi ses även olm det inte är så ofta...=)
Men jag vet inte banden sen förr sitter väl i, vi satt ju så gott som ihop...=)

Då fick man mosa tabletter åt dig o blanda dem o Yoggi, man fick dela mackorna åt dig som skulle vara rostade och med ost på...=P

Nu 20 år senare...Nu är du mamma och snart gift...tiden går fort...=)

Älskar dig gumman och önskar dig all lycka i världen!!! =D

                    

                  

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas att du kommer få en superhelg gumman :D

2010-03-15 @ 00:32:38
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Sara

Detsamma vännen! Har de bästa minnena från kaartirova med dig. Kram

2010-03-17 @ 01:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0