SLARVMAJA!!

Ååååhhh...jag blir så sjukt irriterad på mig själv!!
Jag är så jävla slarvig!

Meen suck...det är skillnad på slarvig och slarvig sen...jag tror jag döööör...sista (och bästa) skivan från Silver Fang-boxen...Jenny för helvete!
Jag tror jag börjar gråta snart...

Jag som började mitt maraton igår o skulle avsluta den idag...SUCK,SUCK,SUCK!!

Jag blir bara så less...jag hoppas att min sista chans på att den inte är borta med att Daniel skriver att den är där...

När jag ändå inte kan fullfölja min plan med Silver Fang-maraton...så kan jag ju lika gärna skriva om helgen som var...

Fredags var det lite kalas med tjejerna, drinkar o tjejsnack...haha...slirigt värre men kul...=)
Hemma hos Lisa; Lollo, Lisa, Emme och Linnea (som jag förövrigt snott bilderna från ;) )
Sen kom även Mats o kraschade tjejfesten, men han trivdes nog rätt bra...=)



Lördagen var det brorsan (Ja Lisas bror alltså) Mats tur att ha lite kalas...trevligt det med...men jag känner att jag verkligen behövde en dag i sängen på söndagen...dock synd att jag inte kan avsluta mitt maraton som planerat...

Åååhh...jag lider verkligen med mig själv nu o förbannar mig själv för att jag är född så slarvig...

            
Snyft...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas att du hittar den puss

2010-03-01 @ 21:17:35
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0